Laikui nepavaldūs, neutralūs, pagal lytį neskirstomi kvapai, kurie sužadina jautriausias emocijas.
Nuo kūrybiškumo iki emocijų
Les Soeurs de Noé gimė iš troškimo kurti kvapus, kurie rezonuoja visame pasaulyje, peržengdami kultūrines ir geografines ribas. Prekės ženklas, grindžiamas ryšio, emocijų ir meistriškumo vertybėmis, simbolizuoja tradicijos ir modernumo darną. Kiekvienas kvapas yra kruopščiai sukurtas meno kūrinys, skirtas sužadinti gilias emocijas, kurti nepamirštamus prisiminimus ir per uoslę sukurti unikalią kelionę, kuri kalba tiesiai su siela.
Pagrindinės vertybės:
- Ryšys. Prekės ženklas kuria tiltus tarp žmonių, kultūrų ir tradicijų.
- Tvarumas. Įsipareigojimas laikytis etiškų praktikų ir naudoti ekologiškas medžiagas.
- Meistriškumas. Menas derinamas su naujovėmis, taip siekiama sukurti laikui nepavaldžius kvapus.
- Emocinis pasakojimas. Paverčiame žmogiškas emocijas nepamirštamais aromatais.
LES SOEURS DE NOÉ istorija
Emocinė kvapų galia
Les Soeurs de Noé yra atradimų kelionė, kurioje trumpalaikės akimirkos paverčiamos amžinais prisiminimais per galingą kvapų poveikį. Prekės ženklas gimė su vizija peržengti ribas ir kurti kvapus, kalbančius universalia ryšio ir emocijų kalba. Kiekvienas kvapas yra istorija, supinta iš patirčių ir įkvėpimų, kurie švenčia bendrą žmonių ir kultūrų paveldą. Su didžiuliu atsidavimu kokybei ir tvarumui, Les Soeurs de Noé įkūnija parfumerijos meną kaip tiltą tarp praeities ir ateities, tradicijos ir naujovių, siūlydami sensorinę kelionę, kuri paliečia kiekvieną.
Įkūrėja NADIA BENAISA
Nadia Benaisa augo tarp Briuselio ir Maroko, kur atrado transformuojančią kvapų galią – jų gebėjimą fiksuoti džiaugsmingas akimirkas ir paversti emocijas amžina grožio forma. Gyvendama dviejose kultūrose, ji išsiugdė gilią pagarbą įvairovei ir menui perteikti emocijas per kvapus. Po sėkmingos korporatyvinės karjeros Nadia nusprendė sekti savo tikrąją aistrą – parfumeriją. 2019 metais ji įkūrė Les Soeurs de Noé, pavadindama prekės ženklą savo vaikų garbei, kurie visada buvo didžiausias jos įkvepimo šaltinis.
Jos vizija išaugo į parfumerijos namus, kurie švenčia grožį, atmintį ir tvarumą, kuriant unikalius kvapus iš aukščiausios kokybės ingredientų ir laikantis ekologiškos prabangos principų.
Meistriškumas ir tobulumas
Papuošalų įkvėptas pakuočių dizainas
Kiekvienas buteliukas yra meno kūrinys, atspindintis emocijas. Jį sukūrė garsus menininkas Pierre Dinand, o jo kreivės ir linijos kalba į širdį.
Prabangos ir meistriškumo susitikime kiekvienas buteliukas tampa emocijų švente, kuri pakylėja juslinę patirtį.
Kolekcijų apžvalga
- Mėlynoji kolekcija – Įkvėpta Viduržemio jūros horizonto, simbolizuoja ryšį tarp Rytų ir Vakarų.
- Rubino kolekcija – kvapai, kurie žadina giliausias emocijas ir aistrą.
- Auksinė kolekcija – prabangos ir šilumos kvapai, leidžiantys spindėti vidinei šviesai.
Tvarumo įsipareigojimas
Seed to Scent™: Nuo šaltinio iki kūrimo
Prekės ženklo tvarumo filosofijos esmė – Seed to Scent™ metodas, užtikrinantis visišką skaidrumą nuo natūralių ingredientų įgijimo iki išskirtinių kvepalų sukūrimo. Bendradarbiaudami su Robertet, kūrėjai išreiškia savo atsidavimą tvarumui, skaidrumui ir meistriškumui.
Visi kvepalai yra pagaminti iš daugiau nei 85 % natūralių, veganiškų ir sudėtyje ftalatų neturinčių ingredientų, atsakingai išgaunamų, kad būtų kuriami ne tik prabangūs ir kokybiški kvapai. Net pakuotė atspindi šią filosofiją – biologiškai skaidūs bakelito dangteliai padeda sumažinti taršos poveikį aplinkai.
Tvarumas yra daugiau nei įsipareigojimas – tai Les Soeurs de Noé esmė, leidžianti kurti ne tik nepakartojamus kvepalus, bet ir tausoti planetą.